ZAPRASZAM NA STRONĘ SZYBKIEGO OSTRZEGANIA

Na tej stronie: https://www.facebook.com/pages/Tomasz-Szcz%C4%85chor/308021656069850?fref=ts , dowiesz się natychmiast o zagrożeniach pogodowych w Polsce, a co najważniejsze co może czekać na ciebie na drodze.

środa, 6 sierpnia 2014

Witam na moim Disqusie

Kilka słów o mnie


Nazywam się Tomasz Szcząchor. Jestem obserwatorem i łowcą burz. Mieszkam w Gdańsku. Moim hobby jest łowienie (nagrywanie) burz, a w wolnym czasie gram i komponuje utwory na pianinie.

Co będę robić na tej stronie

Cały rok będę pisał artykuły na temat pogody w kraju i złowionych przeze mnie burz. 
W przyszłości zamierzam rozbudowywać tą stronę internetową. Zapraszam na wszystkich do uczęszczania  na moją stronę, komentowania oraz na mój kanał na YouTube:  https://www.youtube.com/channel/UC-CtwaO68nAa4b-yhxhpZBw

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam prośbę, żebyśmy pisali na Disqusie czyli na górze tej strony

      Usuń

aplikacja disqus

comments powered by Disqus